helgen

I lördags var dt träning på förmiddan. Sen va man med anna. O'boy -w- tönt (L) haha, karamellkungen är coolast (H) ;) Sen va jag nea,anna,mickis & emma hos clara, hennes föräldrar va på fest. Kollade på film o hade lite kul ;) Bästa kvällen :* Sen sov vi där. Gick upp vid 8, åt frukost o fix. Sen åkte jag till norrköping, handbolls match. Mötte NKIK 96, gick sämst. Nu är man hemma, har typ slappat hela eftermiddan (y)
Jag kommer inte orka gå till skolan imrn -.- Jag vet, dt va inte länge sen dt va höstlov. Men ett litet lov till? (a) Tkr dt borde va nån studiedag elr ngt snart iaf :) Menmen, har man något val? Blir att spela keyboard imrn på musiken, hahah, kmr nog int gå så bra ;)


puss o kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0