bilder från usa kmr!

Åkte först till stan med mami. Köpte tights med coola knän från gina. Jeansen på gina jag skulle prova fanns inte i min storlek (n) Men jag hittade ett par fina på bikbok ist :) Sen åkte vi till mormor & morfar, skulle lämna tillbax några resväskor vi hade lånat, typ fikade lite också. Sen handlade vi mat på vägen hem.
Nu är jag hemma. Rätt trött, så ska nog bara chilla ikv. Ska ladda upp bilderna från usa på datorn också om jag orkar, elr så tar jag dt imrn ;d Men har inte gjort dt till min nya dator förut, så mst installera allt o så. Men lovar att dom kommer snart iaf :)
Orkar inte ta bilder nu på dt jag köpte idag, men dt kommer nog senare ikv.
puss så läge (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0