BRA EMILIA (i)

Kändes jättekonstigt att gå & lägga sig så tidigt igår, typ innan åtta ;d men det var hur skönt som helst. Sov i några timmar, sen vaknade jag och kunde inte sova. Tillslut så lyckades jag väl somna, för sen vaknade jag av väckarklockan. Det kändes fortfarande som mitt i natten, men så tänkte jag att upp och hoppa nu emilia, nu drar vi till skolan! Hehe, inte riktigt. Jag stänge av klockan och försov mig istället. Härligt start emilia, duktig flicka! (y) Så fick jag stressa som en idiot ist. Men jag hann med bussen.
Skolan gick väldigt segt, och jag gick runt som en zombie hela tiden. Men till slut så tog den slut. Ebba & jag hann precis med bussen hem. Nu sitter jag här, kollar på top model. Måste nog hinna med lite plugg också innan det är dags för volleyboll. Har so prov på fredag, och engelska prov på torsdag, men det skulle inte vara svårt. Har ngt papper att göra iaf. Matten var jag så duktigt och hann med i skolan på elevens val.
Nu mst jag dra, pösshääjj :*
hann med att ta outfit/facelook bild i morse i all min stress. Men dt blev lite stört (i)
mörkblå kofta med gulddetaljer ( som inte syns på bilden) - tommy hilfiger
vitt linne
armband från florida & kroatien
right now :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0