ela (L) oscar :D

Sry för dålig uppdatering idag.
Har varit hos anna hela dagen. Nea & madde kom också, o sen ela med. Typ har inte gjort så jättemkt ;d Dator, ätit, kollat på ngn sjuk film...;) När klockan va typ halv två elr ngtså sa vi att vi skulle dra ut. Men sen skulle jag o anna äta först, o så slutade dt med att vi var kvar till halv sju? hahah. Bäst iaf, älskar er§§
Kanske ska ut o springa med syrran nu. Men jag har inte ätit så då kmr jag inte orka springa så länge, men om jag äter så mst jag vänta? hah, vi får se.
bilder på dt jag köpte igår :)
bilderna är åt fel håll, jag vet. Dom blir konstiga för att dom kommer från mobilen, men jag orkar inte fixa dom nu.
tigths med dragkedjor & grejer på knäna - gina 199:-
ljusa jeans - bikbok 499:-
har ett par sånna jeans i samma modell fast annan färg också. Dom sitter jättebra och är sköna :) Modellen heter 2nd skin.
ring - bikbok 79:-
fick med ringen när jag köpte grejer där. Tkr den va fin, dock lite för stor för att ha på ringfingret. Men dt funkar på långfingret också.
Dt blir att springa nu, pusshej (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0