Hilton Homewood Suites

Idag lämnade vi Sanibel Island. Var lite vid poolen först, sen checkade vi ut & åt lunch. På vägen stannade vi på tanger. Jag köpte en väska från tommy hilfiger :) Sen åkte vi till hotellet, ni ser rubriken ;) Va lite vid poolen där också, sen åkte vi till Miromar där vi har varit en gång förut. Dt var typ pappa som skulle köpa skor elr ngt, men vi gick runt & kolla typ. Sen va jag såhäääär hungrig, kändes nästan som att jag skulle svimma snart ;d Vi köpte med lite mat hem, sushi bland annat. Nu ska vi fixa klart med packning och allt, för imrn drar vi hem till Sverige. Känns rätt tråkigt, för dt har verkligen varit skitkul i New York & helt underbart med värmen här i Florida. Men det ska samtigt bli skönt att komma hem & träffa alla sjukt saknade igen.
Men det kommer bli en väldigt lång dag imrn, elr dygn rättare sagt. Vi måste vara på flygplatsen här i Fort Myers kl.9 imrn. Sen vid tolv går flyget till Minneapolis. Klockan fem går flyget till Amsterdam, och så känns det som om det är mitt i natten där för oss, men så är det typ morgon. Och sen på förmiddan går flyget hem till kära linköping. Hela resan kommer ta ett dygn, och cirka 16 timmar på flyg.
Nu mst jag dra, pusspuss (kk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0