Sanibel

Goodbye Bonita Springs and hello Sanibel! =) Drog vidare idag på vår lilla resa (a) På vägen stannade vi på en outlet, en till ;) Det som jag har köpt idag & igår:
tränings shorts - nike
gladiatorsandaler - rocky room elr ngt ;d
väska - oxå rocky room
tröja - tommy hilfiger
kepah (h) -tommy hilfiger
Och en till resväska, vi kommer inte få plats med allt när vi pker hem (i) Resten av familjen shoppade på palph lauren ;)
Sen till ön Sanibel,  här ska vi bo i en vecka. Bor i som ett lägenhets hotell. Det ligger jättenära havet, nästan på stranden. Gick ner lite på stranden med syrran förut. Det finns sjukt mke snäckor!! och så såg jag typ en torkad igelkottsfisk, hahah ;d Men dt är fint :) Jag har typ lyckats bli förkyld nu också (n) Så jag kan inte bada så mke, men hoppas att det försvinner snart. Nu ska jag kolla på hockey, new york rangers & florida panters (h) Pusshej (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0