soool :)

Har haft en riktigt skön dag här på sanibel idag! Tog en liten "upptäckar tur" på förmiddagen ;) Åkte till ngt ställe där dt finns aligatorer, fast vi såg inga. Det var bara jag som troligen såg en i vattne vi körde förbi ;D Sen låg vi på stranden ett tag, & lite senare ett dopp i poolen. Det var minst typ 30 grader i poolen, sjukt skönt (y) Nu har jag duschat & ska nog strax äta.
Har ni det bra där hemma? Saknar mina gullungar sjukt mke :* pusshej (k)

har som sagt inte med mej kamera sladden, så dt kan bara bli webcam bilder medans jag är här.

Kommentarer
Postat av: ullis

babe fett fin tröja! sakanr dig sjukt mycket jag vill också se dlfiner !♥♥

2010-04-06 @ 20:31:39
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0