stackars emma!

Skolan idag gick segt. Inga andra kommentarer.
Efter skolan blev dt stan med emma, ebba & karro :) Köpte en vit tröja med halvlånga ärmar. Ska den imrn kväll trorja :) Sen var dt drama med emma, haha ;) Jag följde med emma som skulle ta ut pengar på sitt kort, dt var första gången hon skulle använda det. Hon stoppade in kortet, skrev kod o allt. Hon klickade på klar, kortet kom ut och allt gick bra. Men sen, så kom det inga pengar. Vi ba stod där men det kom inga pengar. Så vi gick in på Nordea banken precis där, men dom kunde inte hjälpa henne för hon hade Danske bank. Så gick vi dit. det först dom frågade om var legitimation. Hah. Emma hade ju ingen, jag tror inte att man kan skaffa dt förrän man är 15. Men så fick hon typ fråga en massa, person nr o sånt ist. Så sa hon att inga pengar hade dragits, så vi gick ut och skulle ta ut på nytt. Men så stod det fel kod. Fel god igen. Fel kod igen. Och så stod det att dom hade tagit kortet & att man skulle kontakta sin bank. Emma visste att det var rätt kod. Men vi gick in igen då. Så sa hon att det var fel på automaten, men emma kunde inte på tbx sitt kort, utan fick beställa ett nytt som skulle komma nästa vecka. Ahh! Kan man ha mer otur elr!? Haha, stackars emma! Först gången hon skulle ta ut också, emma kommer ha kort-fobi hela hennes liv nu ;) Aja, hon får ett nytt nästa vecka ist.
Nu mst jag jobba på en NO uppgift & sen min förbannade bild, hah ;)
skriver nog int mer ikv, men ha dt bra! ♥
P.S ser ni nya headern än? Jag gör det inte själv iaf när jag går in på adressen, men när jag liksom har loggat in på blogg.se o så, så kan jag själv sen det när jag klickar på förhandsgranska. Konstigt? Så skriv gärna om ni kan se den än, annars mst jag kolla vad som är fel.
pusspuss (k)

Kommentarer
Postat av: ullis

header syns och är super fin!<33

2010-04-22 @ 19:42:28
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0