TOP OF THE ROCK

Har hunnit med massa här i New York idag :) Först åkte vi långt söder ut på manhattan, & där åkte vi med en färja till Staten island. Fick se allt från sjösidan, och såg också frihetsgudinnan bland annat. Jag tyckte att frihetsgudinnan var jätteliten, jag trodde att den var superstor :o haha. Sen gick till området vid Wall street. Åt god sushi & var vid något känt börshus ;) Vi var en sväng i greenwich village också. Sen tog vi tunnelbanan tillbax mot mitten av manhattan igen. Jag åt en supergod milkshake på starbucks :) Sen the big thing of the day ;) Vi var på Top Of The Rock, den största "utkiksplatsen" i New York, om inte i världen. Man åker upp i ett hus, med 70 våningar, & därhar man världens utsikt! Men ser över hela New York.Man är som uppe på taket, men det är såklart staket runt. Det finns som tre olika "utkiks plan" man kan vara på, och det översta har inget glas staket runt, utan det är mer fritt liksom ;) Fast man kan ändå inte trilla ner (i) Så vi var där uppe i lite mer än en halvtimma, tog massor med kort. Sen åkte vi ner, gick till Central park. Gick längs med 5th ave en sista gång, och på Times Square var svampbob. Hahah, jag stod och posa bredvid honom (h)
Imrn ska vi till Florida. Uunderbart med värme (y) Nu måste jag packa klart här. Pusshej (k)
Ojuste, jag köpte RayBan brillor idag (h) dock inte äkta, men det kändes äkta att köpa dom av en söt lite gubbe i new york (a) Och sen köpte jag en new york tröja :) Igår köpte jag converse också, fast det kanske jag redan har sagt? aja, pusshej :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0