va fasen!? ;o

Hah, okej gympan idag var lite...annorlunda? Var i trädgårdsföreningen och körde beach volleyboll. HAHAHAHAH, gick grymt bra för mig (hh) Men sen, så började dt snöa! :oo I APRIL? Slutet av april också. Och dt var sviinkallt. Usch. Alla var snyygga sen också, hah ;) Ni kan tänka er? Lockigt hår och rinnande mascara? Och sen var man helt röd i nyllet för först var man jättevarm, och sen ba iiskall. Hahah.
Fixade en hemlis med emma & karro sen (a) Bussresan hem var lyckad också,thahah. Vi satt 5 personer + fem feta väskor på 2 säten. Haha, jag ba emma, har du kissat pårej elr ngt? HAHAHAHAHAHHAHAHA.
Dans snart, mst fixa lite innan o så. Och håret kanske? Gaah, ser störd ut nu :) Så ingen bild just nu ;)
puss ♥
En annan bild jag glömde lägga ut igår trorja.
snyggaste jag hitta, thahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0