20e augusti

Godmorgon på er, allt bra? :)
Med mig är det super. Börjar 10.05 idag, gillas strakt (y) Så jag hade kunnat sova till strax efter 8, men 20 i så kände jag att jag inte behövde sova mer. Så jag gick upp och kunde göra allt i slowmotion ;) Fick ändå en massa tid över, så hinner sitta här ett tag.
Ikv äre Rix FM festival, ngn av er som ska gå? :D Det var inte världens roligaste artister såg jag, men det kan ju va kul iaf, träffa massa o så :) Och det är Linköping stadsfest också ju, typ små karuseller och grejer haha. Så jag ska gå, med emma :) Träffas vi där?

Nu ska jag fixa med lite annat innan jag går, puss ♥

Kommentarer
Postat av: kompiis:)

den coolaste kommer ju helt klart:D<3

2010-08-20 @ 15:43:05
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0