9e augusti

Godmorgon :) Bara en vecka kvar..! Sommarloven går alltid för fort, alldeles för fort. Som vanligt ska det ju bli kul att träffa alla igen, många har jag inte träffat på hela sommaren! Men jag ser verkligen inte fram emot läxor och massor med prov. Tror inte att jag kommer klara av det haha. Men nu ska vi försöka vara positiva ;) Eller finns det något positivt med läxor..?

Idag ska jag till gymmet (om jag orkar , sprang ju faktiskt igår ;)) och så ska jag en lite sväng till stan för jag hann knappt kolla på något igår. Får se vad jag gör först, tror att det blir stan efter lunch. Nu ska jag fixa mig iaf, puss :) ♥

Kommentarer
Postat av: Jackiben

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-06 @ 19:03:02
URL: http://jackiben.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0