helgen

I helgen har bloggen blivit en aning lidande, men jag har ändå försökt slänga in några snabba inlägg och berätta var jag håller hus :)
Igår var jag först på stan en sväng, köpte ett par skor som jag visar senare. Sen träffade jag anna & nea, träffa lite folk och sen kollade vi på neas pappas kompis som spelar i ett band, som sagt. Sen myste vi hemma hos nea och sov där. Imorse slappade vi och åt frukost innan vi stack till stan. Köpte två små grejer som också kommer upp sen. Åt lunch på subway. Sen när jag kom hem så stack jag strax till gymmet. Jag har inte kunnat träna på en dryg vecka pga att jag har varit sjuk och förkyld, vilket gör att man tappar en hel del träning. Det gick ganska bra ändå, men jag orkade inte köra superlänge, och det var sjukt mycket folk där.
Nu har jag duschat och käkat, satte mej här och insåg att jag hade en hel del att kolla på datorn, facebook, bloglovin osv. Ska städa lite och lägga in kläder i garderoben också, lite smått kaos just nu. Så det ska jag göra nu, kommer upp ett inlägg med det jag har köpt om ett tag.
Hur är det med er då? :) Har ni haft en rolig helg? ♥

Kommentarer
Postat av: kompiis:)

inte världens bästa helg... sitta inne och vara förkyld med feber är inte det bästa? eller?

puss(k)

2010-08-29 @ 21:16:55
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0