jag bäst (h)

Ohyes! ;)

Det här har varit det mest framgångsrika året när det gäller min ekonomi, mihihihi.. Fast väldigt skiftande har det varit, men med ett lyckligt slut ;)
Först var jag nästan helt pank, så jag trodde aldrig att jag skulle få ihop pengar till en iPhone 4. Men så fick jag en hel del pengar när jag slutade skolan, och så sparade jag och tjänade ihop pengar själv. Så till slut hade jag råd med den, och hos Halebop var den billigare än vad jag trodde dessutom, så jag fick en del över till och med. Nu har jag sålt min gamla mobil, så nu fick jag en del till haha.
Så till er som vill köpa något som dyrare, men som är nästan panka nu; sluta aldrig hoppas! Och se till att tjäna lite pengar, genom att te x hjälpa till hemma med städning, klippa gräs osv. Funkar det för mig så funkar det för er också :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0