"och så lägger sig hästen på mage!"

Hej på er :D Träffade anna & daniela ikv. Typ va ute, gick till anna ett tag. Sen gick vi till daniela, hennes lillebror fyller år idag, o vi körde fotbollskrocket. Som krocket fast ist för klubbor och små bollar så sparkar man en fotboll, och portarna är lite större ;) Det var kul (y) och jag kom inte sist, även fast jag var den enda som inte spelar fotboll haha.
När jag kom hem nyss så var jag sugen på en snabb men god efterätt. Så kom jag på den strålande idén att värma en banan i micron och ta chokladsås på ;) Supergott faktiskt :D Ist för att grilla bananer med choklad bitar i.
Nu ska jag nog sitta här ett tag, men jag säger godnatt nu. Puss! ♥
bild från typ igår :p

Kommentarer
Postat av: erica

så grrymt söt du är!! ;oo<33

2010-08-11 @ 18:41:58
Postat av: Emilianjohanna

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-01-14 @ 14:11:01
URL: http://emilianjohanna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0