Positiv,hm..

Myst framför tv ikv, såg Valentine's Day. Tyckte att den var bra, lite gullig sådär :D Ska nog lägga mig och läsa snart.
Okej, nu till ngt mindre kul ;) Det är ju skola på måndag. Asså,...fan. Det är ju alltid så att det ska bli kul att träffa alla igen, såklart. Men själva skolan. Jag känner att jag bara inte orkar. Och har jag sagt att mitt schema suger? Det gör det iaf. Elr, det är inte det bästa precis. Två dagar i veckan slutar vi 15.00, och tre dagar 15.15, inte en enda tidig dag? Och på måndag morgon så har vi klassråd 8.20, och direkt efter det så har vi värsta långa håltimmen. Och vi har vanliga lektioner både innan och efter idrotten. Och vi har språk tre gånger i veckan nu ist för bara två. Och jag som trodde att jag skulle behöva ha Mr Pirot lite mindre den här terminen (vi ska inte ha honom i idrott längre,yes!), men nej nej. Tre gånger i veckan ska det vara. Fyfan, han kommer förfölja mig i resten av mitt liv... Och vi ska ha Mr Ekman som mentor. Och Appleton i svenska. Usch. Jag såg på schoolsoft att vi redan har prov inbokade. Prov. Herregud, är det tänkt att jag ska klara av det här? Det känns inte som att jag kommer göra det. Verkligen inte.
Okej, kanske låter som att jag överdriver lite, som att jag är för negativ? Men det känns verkligen så. Ska försöka se det från den ljusa sidan, om det finns en ljus sida. Jag har ju redan som börjat högstadiet, även fast det egentligen är nu som jag gör det. Förra året var ju den stora förändringen för mig, nu är det bara en del lärare och så som är nytt. Och det kan väl bara bli värre än vad jag har tänkt mig? Eller precis så hemskt som jag tror. Hahah okej nu ska jag sluta.
Hoppas att ni ser fram emot att börja skolan igen iaf. Och det gör jag också, på något sätt. Jag känner ändå att jag har haft lov väldigt länge, så det ska bli lite skönt att komma tillbaka till alla rutiner och sådant.
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0