super kväll (y)

Hej på er :) Har ni haft en bra kväll?
Min har varit super! Stack till Rix FM med Emma, som sagt. Träffade Anna & Emma G där, så vi gick typ med dom. Först kollade vi lite vid scenen, sen gick vi och köpte sockervadd ;d Dom var såhääääär stora! Sen åkte vi en typ karusell, skitkul :D Vi tryckte ner oss tre stycken i en. Den tog minst 5 minuter att åka, och jag gravade heela tiden HAHA.
Sen gick vi mot scenen igen, träffa massa folk. Kollade på Martin & Ola, sen gick massa hem. Men så sa dom att Erik Grönvall skulle komma vid tio, så jag och Emma stannade kvar. Gick till Burger King (a) Sen kollade vi på Erik, och det var verkligen värt att vi stannade! Han va bäst på hela kvällen, tkr jag iaf :) Sen gick vi vid halv elva ungefär.
mohahah... ;)



karuselläään vi åkte (h)





Erik (h)

Ojuste! Erik sprang ner från scenen nåra gånger, och sen sprang han som ut på kanten, så helt plötsligt va vi bara 5-10 meter i från honom! Ja ba waah ;) Haha, häftigt.
Är rätt trött efter en lång dag, ska ta och sova om ett tag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0