teori

Jag har kommit på en sak. Det lät som att det var första gången elr ngt, HAHAH. Iaf,. I många filmer så försöker dom få till en sorglig känsla, ibland lyckas dom och ibland inte. Jag vet vad den mest effektiva grejen är (enligt mig åtminstone) för att få till en sådan känlsa; att någon i filmen gråter. Så fort någon på film/tv gråter, så börjar jag också gråta. Okej, inte i vilken film som helst, men om det är en lite mer seriös film så har det väldigt stark effekt på mig.
Jag kom på detta när jag såg det sista avsnittet av Ugly Betty. När hon skulle säga hejdå till alla, vilket var jättesvårt, och typ alla stod och grät så höll jag på att börja gråta också.
Det var också så när jag såg The Last Song, och då grät jag verkligen. Kan inte tänka mig att det är någon som har sett den filmen utan att gråta.
Har ni lätt för att gråta till filmer? Är det något annat som lättare får er att gråta?

Kommentarer
Postat av: dedu

haha, har oxå lätt för att gråta i filmer;P

2010-08-02 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0