12e december

Hallå :) Hur är läget?
Med mig är det bara bra. För en gångs skulle känns det skönt att vakna upp till en söndag. Förut gillade jag inte söndagar alls, jag hatade dem. De var bara så sjukt sega och långtråkiga, och man visste att det skulle vara skola nästan dag. Men nu, idag iallafall, tycker jag är det är skönt att det är söndag. Man har tid att fixa med sånna saker man inte har tid med annars. Vissa tråkiga saker såsom att städa, men visst känns det riktigt skönt när man är klar med alla måsten? Och så finns det förhoppningsvis tid kvar till andra saker, slappa till exempel ;) Och att jag är medveten om att jag ha en slapp skolvecka framför mig, sista skolveckan på året, gör inte saker och ting sämre. Herregud, att det är så kort tid kvar...
Så det blir min söndag, städa lite, kanske träna, baka lussebullar och slappa. Hoppas att ni får en skön tredje advent, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0