24e december

Godmorgon & god jul!
Äntligen julafton :) Hur brukar ni fira jul? Tillsammans med familjen, ett par kompisar eller hela släkten?
Vi brukar alltid fira med släkten och det ska vi göra i år också, men det blir lite annorlunda. Vi ska till farmor och farfar och äta jullunch idag iallafall, och sen kommer mormor och morfar hit på eftermiddagen. Vi ska fortsätta att fira lite imorgon också, med kusiner osv.
Idag kommer jag inte ha mycket tid att blogga och det är troligen inte så många av er som har tid att sitta vid datorn på julafton heller. Men jag ska försöka hinna med att tidstinställa ett par inlägg nu som kommer upp under dagen.
Jag önskar alla mina läsaren en jättemysig julafton, med massor av julklappar och julmat! God jul! :D ♥

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

god jul! :)

2010-12-24 @ 11:07:51
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0