beslutsångest.

Tittut alla glada barn :)
Har kollat på Gossip girl hela kvällen, älskar't.
Men åh, jag har beslutsångest. Som vanligt ungefär. Det är ju inte första gången för mig precis. Men okej, den stora frågan är: vad ska jag ha på mig på nyår?
Jag hinner inte beställa något eller så, men det finns tre alternativ. Nummer 1: Jag har det jag köpte förra veckan, alltså det jag tänkte ha från början, vilket ser ut så här:
Svart delvis transparent body från Monki, midjehöga shorts från Veromoda och strumpbyxor.
Alternativ 2: En klänning från Carlings. Jag hittar inte exakt den klänningen på internet, men den såg ut ungefär som den här:
Fast snyggare och mindre tantig hehe. Den var inte i siden utan i vanligt bomull, och den var inte ihopdragen där uppe om ni förstår vad jag menar. Annars var modellen ganska lik.
Alternativ 3: Jag springer helt plötsligt in i något annat superfint, vilket inte känns så troligt.


Så, vad tycker ni? Jag gillar verkligen klänningen jag såg på Carlings. Jag brukar dock inte ha klänning, men någon gång måste ju vara den första. Fast så gillar jag ju det som jag har köpt också... Shortsen var jättefina, och så med bodyn till. Det kommer jag ju kunna använda flera gånger också, klänningen kommer jag kanske knappt använda efter att jag har haft den på nyår. Fast nån gång kommer jag ju kunna ha den. Men sen kanske det inte ens är säkert att den finns kvar...? Åh, jag vet inte. Någon som kan hjälpa mig? Det bästa är väl kanske att jag sover på saken.
Vi hörs i morgon, godnatt allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

1!<3

2010-12-27 @ 10:55:14
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0