Dag 11 - mina syskon

Jag har en syster som heter Cecilia. Många säger att vi är väldigt lika, och jag antar att vi är ganska lika också. Så hon är ungefär som en blond version av mig, lite längre och 3 år äldre. Och fegare, HAHHAHA. Det var till exempel jag som tvingade henne att åka parasailing (fallskärm efter båt) i Kroatien förra sommaren ;) Hah, aja.
Vi har sällan stora bråk, utan mest irriterar varandra och småtjafsar som de flesta andra syskon. Vi har ungefär samma musik- och kläd smak vilket är ett plus. Samma humor har vi också, och det är väl alltid kul att kunna garva tillsammans med någon, så mycket att man lägger sig på golvet?
Vi har haft många sjuka och roliga stunder i historien, hahhahahah. Vi har x antal störda bilder och videor också, men de ska jag nog inte visa här... ;)
Ni får två bilder från Kroatien och Italien istället, som jag har tagit hihi.

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-23 @ 16:18:24
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-23 @ 16:18:24
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0