Dag 18 - min favoritfödelsedag

Den blir också svår, jag kommer knappt ihåg några födelsedagar, förutom min senaste. Jag kanske var jätteglad på min två-årsdag, vad vet jag?
En födelsedag kommer jag ihåg iallafall, jag tror att det var när jag fyllde 8. Jag fick min guldhamster som jag genast döpte till Snutte haha. Jag kommer ihåg att jag jättegärna ville ha en hamster då, men det var ganska tydligt att mamma och pappa inte hade köpt någon för då skulle jag väl ha märkt att den stod hemma. Så när jag hade öppnat alla presenter på morgonen så tänkte jag, nehepp, ingen hamster. Men så kom pappa in med något stort under en filt, vilket visade sig vara en hamsterbur med lilla Snutte i. Kan försäkra er om att det var en glad Emilia då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0