Dag 3 - mina föräldrar

Okej, det känns lite småskumt att berätta om mina föräldrar på bloggen..? ;)
Men okej, min mamma heter Charlotta men kallas jämt Lotta. Hon jobbar på något som heter BUP typ. Hon pratar med barn som har det jobbigt hemma och så, men inte riktigt som bris som många förknippar det med. Det finns säkert ett namn för vad hon är utbildad till, men jag vet inte vad det heter.
Min pappa heter Ulf och han jobbar på SAAB, han är nån slags chef. Han älskar att spela golf också.
Så ja, vad mer ska jag säga? Såklart kan jag blir riktigt trött på mina föräldrar ibland, precis som alla andra. Men dom är jättesnälla och jag vet inte vad jag skulle göra utan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0