Dag 6 - min blogg

Jag har haft min blogg sedan den 28 oktober 2009. I början uppdaterade jag inte jätteofta utan jag hade den mest för att jag tyckte det var roligt att skriva lite om min vardag. Efter ett tag utvecklade jag bloggen lite, skrev en del om kläder och musik osv. Nu uppdaterar jag en hel del varje dag, oftast mellan 5-7 inlägg. Bloggen har blivit mer och mer seriös, men anledningen till att jag har den är fortfarande mest för att jag tycker att det är roligt att skriva. Jag hoppas förstås att ni tycker att det är roligt att läsa den också, det är till stor del för er jag bloggar.

Mitt mål med bloggen är att den ska bli rätt stor, men för det krävs det mycket energi från min sida, ständig förbättring, mycket hög uppdatering, många läsare, sponsorer osv. Jag har inte förmågan att göra min blogg stor nu, det är väldigt tufft att ta sig fram och bli något stort inom den enorma bloggvärlden. Men i framtiden hoppas jag på det, att min blogg ska växa och bli stor. Nu till en början hoppas jag på att få fler och fler kommentarer och att fler besökare hittar hit som fortsätter följa min blogg, men framförallt hoppas jag att ni tycker att det är roligt att läsa.
Ta hand om er, puss!
Passar kanske bra med en gammal bild ;) Visst ser jag liten ut? Men jag är ändå väldigt lik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0