Dag 7 - min bästa vän

Som jag har sagt förut så har jag ingen bästa vän, eller så kan man säga att jag har flera. Några personer som jag har känt sedan lång tid tillbaka och som fortfarande står mig nära är Anna, Linnea och Clara. Jag har gjort allt med dessa tjejer och ni är verkligen sjukt underbara.
Andra som betyder mycket, men som jag inte har känt så länge eller inte träffas lika ofta längre, är Ullis, Emma, Annika, Johanna, Madde, Julia, Ebba, Karro, Alice, Elisabeth och Daniela. Ni är grymma!
Det märks tydligt i längden hur stark vänskapen är. Äkta vänskap rostar aldrig. ♥

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Du har jätte fina bilder i bloggen :)



SV: Tack söta du! :)

2010-12-19 @ 16:04:05
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: linnea

bara för att vi är bäst!

vänskap rostar aldrig!

ses på onsdag (aaa)



nea D:

2010-12-19 @ 19:32:36
Postat av: ullis(k)

haha det ser ut som du bajsar:D

jag älskar dig mila<3

2010-12-19 @ 20:19:46
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0