Dag 8 - ett ögonblick

Det finns antagligen flera sätt att tolka detta på, men jag gör det på mitt sätt.
Ett ögonblick jag minns.



I Kroatien 2010

Vi hade nyss åkt med en färja från Moscenicka draga och skulle nu fortsätta med bil. Vi åkte på toppen av en ö, som var som en bergsrygg och hade otrolig utsikt åt båda hållen. Bilden är tagen när vi stannade vid en utkiksplats, en plats jag sent kommer glömma. Sedan åkte vi vidare mot ön Losinj.
Båda gångerna jag har varit i Kroatien har varit helt fantastiska resor. Speciellt ön Losinj med den mysiga staden Veli. Något som rekommenderas starkt!

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

älskar bilden!<3

2010-12-20 @ 20:21:29
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0