freedom!

Hallå :)
Skolan var riktigt slapp idag. Först slöjd, gjorde klart min pannband som blev ganska fint faktiskt, visar det nån gång. Sen kollade vi på film på no:n och efter det lunch i 2 timmar och 20 minuter. På svenskan så hade vi redovisning. Det gick faktiskt bra, tro det eller ej ;) Vi hade inte ens hunnit gå igenom det innan, men det funkade rätt bra. Skönt att ha det gjort. På matten kollade vi också på film.
Nu har jag bara 4 lektioner kvar på det här året. Hur skönt!? Uuuunderbart skönt! :D Det är bara en sak som stör mig; vi har ju franska på fredag. Blääää. Jag tror inte att någon som förstår hur mycket jag hatar det, fast framförallt så är det läraren jag inte tycker om. Om någon språkgrupp skulle få ledigt så tycker faktiskt jag att det borde vara min. För varje lektion börjar han två-tre minuter för tidigt, och så slutar han ett par minuter för sent. Så om man lägger ihop alla de där minuterna från den här terminen så har vi säkert samlat ihop till snart tre lektioner. Aja, det är bara en lektion till som jag måste stå ut.
Kom hem för ett tag sen. Jag har lust att träna, men det verkar inte som om någon annan vill så vi får se hur det blir med det.
Vi hörs :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0