hemma!

Kom hem för ungefär en timme sen, jag däckade i soffan direkt ;) Det var en ganska seg bussresa, men samtidigt rolig. Alltid kul med dessa tjejer :) Det var en kille från Cypern som började snacka med oss, men jag hörde typ inte vad han sa för han hade en engelska med lite konstig brytning plus att jag satt en bit ifrån. Han frågade iallafall vad han kunde hitta på i Linköping med sina kompisar, Linnea sa domkyrkan direkt. HAHAHHA, så söt :)
Helgen har varit underbart kul! Har åkt massa plastpåse haha, myl-krig, ätit godis och chillat galet. Måste göras om tjejer, ni är bäst! Kommer sakna allihopa, speciellt Julia som inte bor här nära. Men vi måste ses snart igen gumman, puss!
Bilder från helgen kommer så fort jag laddat upp dem på datorn. Jag hade ingen kamera med mig, men har ett par mobilbilder med lite halvbra kvalite. Snor Annas bilder så fort hon lägger upp dem på facebook också hihi :)
Statistiken har sjunkit en hel del under veckan, men nu ska den upp! Det har haft en mycket lägre uppdatering den senaste veckan, men det ska jag försöka ändra på. Den här veckan som kommer kommer det kanske bli lite halvtaskigt också, det är ju sista hela veckan i skolan för oss så det är en hel del prov/inlämningsuppgifter man måste göra klart. Jag försöker att uppdatera så mycket som möjligt, så snart kommer allt vara tillbaka i det normala. Kan passa på att fråga er igen vad ni vill se mer av här på bloggen. Det skulle hjälpa till mycket om alla har lust att slänga in en kommentar! Ni kan hjälpa till att göra uppdateringen roligare och bättre :)
Nu hoppas jag på mat, har ju inte ätit någon riktigt lunch idag. Det blev en blöt macka och en halv drickyoghurt på bussen.
Vi hörs, puss ♥

Kommentarer
Postat av: matilda :)

lite nya bilder,hiss/diss? puss

2010-12-05 @ 19:48:31
URL: http://matildalindevall.blogg.se/
Postat av: Anonym

videobloggning skulle vara kul :P

2010-12-05 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0