julklappar

Jag kom på att jag inte har skrivit något om vad jag fick i julklapp i år, förutom geten då hahah :) Så här kommer det, för er som vill veta ;)

• 1000 kronor.
• presentkort på FACE + en bokad tid för makeup-rådgivning 

Fick en tröja till, men den bytte jag mot t-shirten jag köpte idag.
Jag är jättenöjd, fick allt jag önskade mig :) Det är tur att det är ett par månader kvar tills jag fyller år, annars skulle jag inte hinna komma på något att önska mig.
Juste, geten också! Det kanske krävs en förklaring för det...
Okej, som sagt så fick jag en get av mina kusiner (fast det var min faster som hade fixat det) i julklapp. Det är inte vilken get som helst, utan den heter Emilia haha :) Men nej, jag har ingen get på mitt rum nu, utan den kommer att genom en organisation ges till en fattig familj i Zambia som tar hand om föräldralösa barn. Det är försäkrat att geten kommer ha väldigt stor betydelse för familjens överlevnad. De kan mjölka geten, om den får några ungar kan de sälja dem, och om de vill så kan de slakta geten, men de gör de nog efter att den har fått ungar i så fall. Fast jag hoppas på att ingen kommer att slakta lilla Emilia hihi.
Jag skulle vilja få ett kort på min lilla get och familjen som tar hand om den, men det tror jag är lite svårt. Det känns kul i alla fall, att man kan hjälpa en familj som verkligen behöver det. Det är inte alla som äger en get heller... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0