JULLOV!

Nej, jag har inte fattat det än, det brukar ta ett tag, men jag har jullov! Sovmorgon i hela tre veckor, kan det bli bättre? Och sen massa julmat och paket... jag älskar julen!

Jag har redan berättat en hel del om dagen, den har sett ut nästan precis som planerna jag skrev i morse. Skolan var riktigt slapp. Mr Pirot var inte här, yesyesyes! Haha.
Sen gick jag, Johanna och Karro ner på stan. Provade klackskor hihi. Blev riktigt kär i ett par, synd bara att jag blev typ 1.80 i dem. Sen träffade vi Elisabeth och efter ett tag gick vi till Halong där vi mötte Emma, Ebba, Alice och Annika. Jag tog samma mat som förra gången, supergott! Fast de har typ bara god mat där :)
Sen gick vi till skolan för julavslutning. Det var nån som typ trollade och sen hade ett par lärare en liten "Hogwarts-pjäs" eller vad man ska säga ;) Mr Meechan var riktigt tuff som Ron HAHAH.
Efter det gick vi till klassrummet en stund. Jag vann en biobiljett hah, och sen fick vi omdömena. Nöjd faktiskt :) och sen... JULLOV! Blev så himla glad så vi sprang ut och skrek hahah.
Sen stack vi hem till Annika och hade paketlek. Jag och siffra sju asså.. herregud. Det finns ju massa olika sätt man kan köra paketlek på, men när vi körde så fick jag inte sju en ända gång på första "ronden". Helt otroligt ;d Men det är riktigt kul ändå!
Kom hem strax efter elva, satte mig här och läste lite inlägg på bloglovin.
Här kommer några bilder från dagen :) Några lite suddiga, men whatevaaa.
Tack för dagen/kvällen tjejer, ni är bäst ♥

Imorgon blir det att träffa typ samma tjejer hihi. Ska till Johanna för hon har fyllt år :)
Outfit från idag kommer upp imorgon, puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, grymt snygga bilder, älskar er tjejer :*(L)

2010-12-19 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0