so close, but so far away

Hej på er :)
Hade en rätt slapp skoldag idag. Kollade på film på både matten och engelskan. På svenskan så håller vi på med ett grupparbete, och jag är sjukt trött på min grupp nu asså -.- Gaaah. Vi skulle ha varit klara idag och i morgon ska vi troligen ha redovisning, men det går inte undan precis... Och alla grupper kommer inte hinna redovisa i morgon, så det kommer säkert bli min som inte får det. Men då måste vi vänta till nästa år, och det vill jag verkligen inte. Mycket skönare att ha det gjort ju. Aja, vi får se.
Köpte en present till någon efter skolan idag ;) Jag Emma och Ebba hade lite kul på vägen hem också. HAHHAHAHAH, stackars killen vid bussen asså.
Kom hem för ett tag sen, sitter och dunkar musik :)
Ojuste, skrev fel i morse, min nya kategori heter frågor/utmaningar, inte uppdrag ;d
Vi hörs senare, puss!
bild från schtöckhööölm (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0