sports day

Hallå :)
Dagen har varit riktigt rolig faktiskt! Kollade först på andra halvan av vår klass som spelade basket, de vann alltihop (y) Sen spelade vi innebandy. Vi spelade lika första och förlorade de andra två, men jag tycker att det var roligt ändå. Sen var det dags för mig och emma att äga ut på boxning (h) Det var superkul! Vi fick först lära oss grundslagen, sen stod vi och slog på varande i typ en timme haha. Den ena hade handskar och den andra höll i sånna där kuddar, mitsar hette de typ. Och så skulle man skydda sig, ducka och slå. Svinkul var det :) På slutet hade vi ett litet mördarpass också, riktigt jobbigt.
Efter det hade vi friidrott, det var också rätt kul. Man var tvungen att köra 3 av 5 grenar, så jag körde kula, 60 meter och 200.
Slutade strax efter två, kom hem för en stund sen.
Ska byta om nu och sen sticker jag till stan med emma. Blir nog att kolla efter lite julklappar och så. Vi hörs, pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0