tight schema

Hej på er :)
Förlåt att jag inte har skrivit förrän nu, men jag har fullt upp.
Skolan var rätt okej idag. Vi kollade på Toy Story 3 på franskan, haha så söt. Fast det var med både franskt tal och fransk text, så jag fattade lagom mycket. På idrotten hade vi en mesig vikarie (: Fast vi hade riktigt kul HAHAHA.
Efter skolan väntade jag på Cecilia ett tag, sen stack vi till gymmet. Jag hade glömt mitt gymkort och så var det värsta sura kärringen där, men jag kom in till slut.
Nu har jag duschat och ätit, måste plugga ett tag. Det visade sig att jag har massor att göra denna vecka. Två läxor, två prov och en inlämningsuppgift, plus planeringen till elevlektionen som ska vara klar nästa vecka, men den måste vi göra klart nu. Så det blir nog tyvärr rätt kass uppdatering.
Men nu måste jag plugga, hörs!
söta tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0