tv & chill

Har kollat på tv och tagit det lugnt ikväll. Först kollade jag på Top model, sen CSI och Pensionärsjävlar. HAHAHHAH, så hilma sköna.
Var det någon mer än jag som kollade på finalen av Top model? :) Vem hejade ni på i så fall? Jag hejade på Raina, även fast jag har känt på mig ganska länge att Krista skulle vinna. Jag tycker att Raina verkar ha en mycket härligare personlighet och jag tycker att hon ser mycket bättre ut, men men. Krista är väl en värdig vinnare eftersom det var just hon som vann, och jag tror att Raina blir känd ändå. Eftersom säsongerna visas tidigare i USA så har hon säkert redan blivit känd ;)


Raina har tagit ett par grymma bilder under säsongen och jag älskar hennes utseende!

Ska nog sova om ett tag, känner mig rätt trött.
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0