packning

Har varit och handlat lite grejer till resan, godis och tidningar o så ;) Nu ska jag packa klart. Tror det blir så att jag sover hos clara ikv, vi ska nog åka rätt tidigt imrn. Nu ska jag packa klart som sagt :) Det här kanske blir sista inlägget på en vecka, eller ett till blir det nog. Ska ju direkt till norge på torsdag, efter sälen. Jag kommer hem på söndag. Jag tar alltså inte med ngn dator, har ändå inte mobiltbredband. Det kanske finns dator att låna där vi ska bo, men jag vet inte. Skriver nog ett till inlägg ikv, annars blir det när jag kommer hem på söndag, om 8 dagar (oj va länge!). Pusspusss på er :* ha det så bra! =) ♥
mahahahah (y)

Kommentarer
Postat av: clara <3

asså ifall du sover över här s får du ju JÄÄÄTTEGÄRNA ta med det där :D:D<33

2010-02-20 @ 17:20:09
Postat av: alice:D

Åhh, va kul!! Kmr saknaa dig, Mila, ses om en vecka<333

2010-02-21 @ 11:58:44
URL: http://bralliisaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0