LÖRDAG

vaknade med finaste ullis & nea. Åt frukost & fixade oss (och fick damp på negerflaskan, haha fy fan) o sen kutade vi till bussen (i) Träffade söta anna o så gick vi på stan. Allt som jag ville ha fanns typ inte, men nu ångrar jag mej att jag inte köpte en grej ändå (i) köpte ett linne iaf :D åt på donken (a) Sen hem, tog aslång tid, skulle köpa en kamera till cecilia o massa. När jag kom hem så tog jag en dusch & bytte till mjukisbyxor. Nu sitter jag här o drogar massa låtar.
puss, hörs senare ♥
//emilia


Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa kv ever! Mst ses snart !!

btw jag kan sova i helgen. kan ni?<3

2010-01-13 @ 16:41:00
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0