död :'(

Min ipod är död. Helt död. Vägrar starta.
Det var första gången förra helgen, som den bara inte ville starta. Sen när jag satte den på laddning så vaknade den igen och den funkade. Sen började det i lördags igen. Jag låg och lyssnade på musik och så bara stannade den mitt i låtar, flera gånger. Sen hade den nästan laddat ur så jag satte den på laddning. Sen idag när jag skulle sätta på den så startade den inte, och jag visste ju att den var fulladdad. Jag testade ändå att ladda den igen när jag kom hem för att se om den stratade då. Men den var stendöd.
Den är inte speciellt gammal heller, två och ett halv år trorja. Pappa har en gammal ipod, typ första modellen som apple gav ut, och den funkar fortfarande. Min är för ung för att dö :'( haha. Nä men lite tråkigt nu på sommaren när man lyssnar mke på musik när man reser o så. Men det vore ju onödigt att köpa en ny nu, eftersom att jag ska köpa en iphone och dom har ju ipod i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0