huvudvärk

Det har blivit rätt låg uppdatering idag, sry för det. Har varit nästan hela dagen på stan/tornby, och sen kom ju syrran hem så jag va tvungen att vara lite social trots min huvudvärk ;) Den stackarn har suttit på buss+tåg i 12 timmar idag. Jag skulle aldrig stå ut med det, speciellt inte i denna värme!

Men jag var som sagt på stan. Köpte en väska som jag ska ha som handbagage, crocs tofflor (ja, foppatofflor. Har inte tyckt att dom har varit supersnygga förut, men dom är grymt sköna! Köpte den nya modellen, den har som en vit och röd rand där nere, och sen är dom mörkblå. Lite marin stil sådär, så jag tycker att dom var rätt snygga) , och sen köpte jag ett par vattenskidor :D Har aldrig åkt det, men det ser ju superkul ut. Då har jag något att längta efter när jag kommer hem sen också ;)
Nu har jag tänkt att packa upp, och sen skriva en packlista. Men vi får se hur mycket jag orkar med, känns inte som att det är så långt kvar tills jag somnar haha. Men det ska jag nog klara av iaf ;d
Pusshej, hörs (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0