I miss you. I need you.

Det blev gräsklippning ikv för min del. Bra träning inför min karriär som trädgårdsmästare. Haha, skojar. Skulle aldrig vilja va dt, elr dt skulle nog inte bli ngn vidare karriär iaf ;) Pappa sa att om man gick snabbare med gräsklipparen så klippte den mer. Och då börjar jag springa med gräsklipparen. Såg nog rätt bra ut kan jag tänka mig. Thahahhah.
Ska försöka komma ihåg att ladda upp bilder från kroatien förra sommaren. Har inga av dom bilderna på min dator eftersom att jag har fått ny efter det, men dom finns på pappas dator. Bara att den är lite segare, så får ta det nån gång när jag har tid att sitta ett tag ;) Men det kmr nog snart.
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0