iPhone 4

Den släpps som sagt i Sverige den 30:e juli, kl 00.00. Först hade jag tänkt att jag skulle beställa den på halebops hemsida, men sen fick jag veta att den kommer finnas i Telias butiker också. Men sen läste jag på Telias hemsida att det bara är i Stockholm, Göteborg och Malmö som dom har öppet vid midnatt då, så här i Linköping får vi vänta till förmiddan. Hur taskigt va inte det då? Och sen frågade jag hur många det kommer att finnas i Linköping, men det visste dom inte, fast det är väl troligen så att dom inte får säga det, även om dom vet. Men jag får väl stå och köa på fredag morgon då, men det är ju inte säkert att jag kommer få tag på en. Hoppas kan jag göra iaf, annars får jag beställa en och vänta ett tag ist. På ngt sätt måste jag ju få tag på en iaf ^^

Kommentarer
Postat av: li

hoppas du får tag i en iPhone! :) <3

2010-07-28 @ 21:46:51
URL: http://liforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0