jag gillar inte avsked.

Visst är det svårt att slänga bort saker, även fast man vet att man inte kan spara allt? Och det är ännu svårare att slänga saker som man har haft sedan man var väldigt liten, saker som man har sparat genom alla år. Då har jag ett tips till er som inte riktigt vill slänga dessa saker: gör inte det. Man kan ju förstås inte spara allt, men speciella saker som väcker många minnen eller som man kommer ihåg betydde mycket för en, går helt enkelt inte att slänga.
Jag kanske inte har världens bästa exempel nu, men jag har iaf en grej som jag inte kan slänga bort. Min nyckelringssamling. Det är massor nyckelringar som hänger i en enda stor klump. Rätt svårt att ränka, men det kanske är ca 45-60 stycken. Många många olika varianter också, haha. Bl a Nalle Puh, Snobben, ett LHC lejon och massor. Jag kommer ihåg att jag var väldigt stolt över min samling när jag var liten, haha.
Är det någon av er som har saker som ni aldrig kommer klara av att slänga? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0