segt.

Håller på att rensa ur lådor och grejer som har stått i min garderob och en hylla. Bara en massa gammal skit! Har slängt massor av gammalt smink, parfymer, små askar och allt möljigt som man samlar på sig när man är mindre. Tråkigt att hålla på att sortera och slänga, men det måste ju göras ngn gång. Och så håller jag på med allt samtidigt också. Först plockar jag ur allt ur en låda och börjar sortera, sen ringer mobilen, elr så ropar pappa, elr så kommer jag på ngt annat jag ska kolla, och sen när jag kommer tbx så börjar jag med ngt annat, tar fram en annan låda eller börjar lägga i ordning saker i garderoben. Buäääääh, orkar inte hålla på mer. Men som mitt rum ser ut just nu så har jag en hel del kvar ;) Aja, bäst att jag fortsätter. Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

bra=D görs?

2010-07-29 @ 21:10:27
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: hanna

kollar film=)

2010-07-29 @ 21:24:50
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0