stan

Kom hem från stan för ngn timme sen. Först köpte jag springskor. Fick springa på ett rullband för att kolla om jag trampade snett elr ngt haha. Men jag sprang tydligen helt normalt ;) Sen gick vi till både Telia och The Phone House och frågade hur många iPhone 4 dom skulle få in. Ingen av dom visste exakt, men dom gissade på typ 20. Bara 20 stycken? :o Och sen finns det ju vit elr svart, och 16GB elr 32GB, så isf finns det bara 5 av varje. Inte så troligt att man kan få tag på den man vill ha då? Så jag beställer den ikv ist. Sen gick vi och åt på Ming Palace (y) Kollade på en bil sen. En Mercedes a-klass om ni vet vilken dt är ;d Jag tyckte den va cool iaf.
Hemma och chillar nu, kollar på tv o lite.
Köpte en väska och tränings tshirt också:
h&m 199 kronor.

Jättedålig bild och färgen ser konsitg ut ;)
typ den färgen som på bilden ovan.
Intersport 200 kronor.
Den färgen blev också konstig haha. Den är mer grön IRL.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0