värsta halvtimmen på länge

Godmorgon! :) Har ni sovit gott? Det har jag, fast det tog ett bra tag efter kvällens/nattens händelse haha. Så nu är jag väl tvungen att berätta hur det gick med iPhone 4? Halebops hemsida, där jag skulle beställa den, var otroligt seg från och med midnatt och framåt, troligen överbelastad. Först så tog det 5 minuter att över huvudtaget komma in på sidan, så jag blev helt förtvivlad haha. Sen hämtade pappa cecilias dator, men det var lika segt på den. Efter ett tag så kom vi in iaf, och kunde börja beställa den, men så fort man kom till steg 2, där man skulle skriva in en kod som man fick i ett sms, så funkade det inte längre. Koden var inte giltig, och felaktig stod det. Så sen blev jag förbannad ist. Jag ba wtf!? Det är ju rätt! Och tiden fortsatte ticka. Efter 25 minuter var jag helt desperat! Jag ba: men testa att beställa den med 32 GB ist för 16! och så provade jag att välja att jag ville ha nytt nr ist för att vilja ha samma, och till slut så funkade det! Det tog en halvtimme, jag får nytt nummer ist, och det blev med 32GB och kostar därför mig tusen kronor till, men jag ba vafan, det funkade ju iaf tillslut! Hahah, överlycklig! Nu vet jag inte hur lång tid det tar heller, om jag fick en av dom som fanns igår (vilket inte är så troligt) så ska den komma under nästa vecka. Annars får jag vänta ett par veckor till.
Skit glad iaf! Wääääj :D
Haha, nu ska jag äta frukost, puss :*
morgonpigg kanske inte är rätta ordet ;)

Kommentarer
Postat av: li

haha men vad bra att det gick tillslut! ;)<3

2010-07-30 @ 11:21:22
URL: http://liforsen.blogg.se/
Postat av: emilia widerström

fin blogg! och fint namn ;D är allt bra? :)

2010-07-30 @ 13:53:24
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0