30 sanningar om mig

1. jag älskar att sjunga, även om jag inte är speciellt bra på det
2. jag lyssnar på jättemke olika musik
3. jag är bäst på att göra pinsamma grejer
4. jag har flera bästa vänner
5. även om jag kan bete mig olika beroende på vilka människor jag är med, så är jag alltid mig själv
6. jag tycker inte om att vara ensam
7. jag är otroligt lättskrämd
8. jag gillar justin bieber
9. jag gör ofta klantiga saker utan att innan tänka på vad som kan hända, som t ex för några dagar sedan skakade jag ett glas fullt med oboy, gissa vad som hände?
10. jag älskar när det går fort
11. när jag är ensam hemma så sätter jag alltid på tvn bara för att det inte ska vara helt tyst
12. jag har inget emot att bli lite bortskämd hihi
13. jag älskar att resa
14. jag plattar mitt hår varje dag, förutom nu på sommaren
15. jag känner bara en person som har exakt samma humor som mig
16. jag brukar nästan alltid äta ngt på kvällen, efter kvällsmat. typ macka elr frukt elr ngt
17. jag har bara färgat håret en gång (dt var i typ tvåan och jag gjorde slingor)
18. jag gillar inte människor som utnyttjar folk
19. jag har sämst tålamod
20. jag stör mig på folk som inte svarar på sms
21. jag tål inte blod och sånt äckligt, blir typ svag i benen
22. jag känner inte någon som har dött
23. jag tycker synd om människor som sitter i rullstol eller liknande
24. jag sjunger ofta, framför datorn, i duschen osv
25. jag har nästan aldrig bråkat med någon av mina närmsta vänner
26. jag gillar människor som vågar vara sig själva
27. ibland har jag beslutsångest
28. jag gillar att ha ordning på saker
29. jag är målmedveten, om jag har bestämt att jag ska klara någonting ger jag inte upp förrän jag har gjort det
30. jag har sparat ihop rätt mke pengar nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0