bara jag som kan (a)

Gick rätt segt att springa idag, när det regnade och allt. Men det känns ju bra efteråt iaf. Har duschat, ätit och nu ska jag fixa med lite. Ta fram kläder till imrn, måla naglarna osv. Herregud, dt är ju skolavslutning imrn! Shit, jag har nog inte fattat det än. Men så himla skönt. Bästa känslan nånsin är känslan av att precis ha fått sommarlov, om man har hela 9 veckor framför sig med sol, bad, sovmorgon och framför allt ingen skola. Underbart.
Nu till ngt helt annat. Jag är grym på att övertala min pappa, hahaha. Okej, inte för att han inte är övertalad än, men jag är iaf en liten bit på väg till att få en iphone 4! wiiiie :D Det var världspresentation i San Francisco av den i måndags. Det var en journalist från sverige där, och han satt och skev kommentarer minut för minut under presentationen. Så jag satt helt uppspelt här hemma och väntade. Och jag kan säga att pappa var minst lika uppspelt som jag hahahah. Efter presentationen så kom det upp en video om den på apples hemsida. Wow. Jättecool ären :D Nu kan man kolla på hela presentationen också. Vill ha (a) Men vi får se, den är ju dyr så jag kan inte betala den själv. Alltså måste jag få pappa med mig, men vi får se hur det blir med det ;)
Här hittar du iPhone 4

Kommentarer
Postat av: Patrikrebecka

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-12-08 @ 12:55:30
URL: http://patrikrebecka.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0