biiiio :)

Godmorgon :) Egentligen skulle vi haft sovmorgon till tio idag, men det blev inte så sen ;) men till kvart över nio iaf. Vi ska gå på bio idag, och sen äta lunch på stan. Ska se en som heter typ Speck. Det är en komedi av Beck trorja, så den blir nog kul. Nu fick jag helt plötsligt jättemke tid över, så hinner sitta här ett tag. Ojuste, typ inatt nån gång när jag vaknade till, så råkade jag smälla till min mobil som låg bredvid mig, så den åkte i golvet. Jag hittade inte sen, och orkade inte tända lampan. Sen i morse när jag vaknde så fick jag panik. Jag hade ställt klockan på mobilen, och såg nu att den hade delat sig, så batteriet hade åkt ur den. Så jag fick panik och trodde att jag hade försovit mig. Men sen kutade jag upp och så var klockan typ 6 (i) Hahah.
Ska gå till bussen om 20 min elr ngt, lägger upp en outfit bild så länge.
tshirten har gula och vita ränder, men som inte syns på bilden så bra. Från gina.
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0