blåfot (n)

Tja :) Stack till ekholmen ett tag, träffade ullis, anna & ela. Ullis stack efter att tag, för hon ska till London den lilla fuskisen ^^ Vi stack hem till anna sen. Spelade ett spel, så skulle jag stå på händer mot en vägg. Haha, det gick inte så bra? Sparkade till en hylla bredvid, och slog i foten ashårt. Så nu är den typ fet och blå (i) Lyckat, yes. Och så gör det ont när jag går på den. Aja. Åt lunch o så hos anna och va där, kom nyss hem. Om typ en timme kmr mormor & morfar & farmor & farfar hit. Ska äta och "fira" att cecilia har gått ut nian, och jag har gått ut sexan (a) Hörs senare :) ♥ Juste, bilderna jag fick av emma igår går inte att ladda in på datorn. Vet inte varför. Så kan alltså inte ladda upp dom. Men om det skulle funka senare så lovar jag att lägga upp dom då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0