ft skönt (y)

Nu är alla läxor, alla prov och allt färdigt! Så jäkla skönt! Det är bara matte redovisning imrn, men inget jag behöver plugga till. Det är tur att allt klart nu, för jag skulle verkligen inte orka med ett enda prov till. Hade sista no provet idag, men det var knappt att jag orkade plugga till det. All, verkligen all, min energi för skolan är slut nu. Jag tycker verkligen att vi förtjänar att ha sommarlov! Det är nästan som att sommarlovet redan har börjat ;d Vi har kollat på film och de sista  redovisningarna, inlämnings uppgifter och prov har varit den här veckan, och så får vi slutat tidigare typ varje lektion! Har redan haft sista life skills (föralltid haha), sista franskan, sista idrotten, sista elevens val och sista bilden för terminen. Det gillar vi (y)
Ska strax gå ner och äta ngt, och sen bara njuta av att vi inte har läxor! Puss (k)

Kommentarer
Postat av: Nicolaioline

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-02-26 @ 19:47:22
URL: http://nicolaioline.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0